Terms & Conditions
CLAIMS
Fabelab modtager betaling med Dankort, VISA, Mastercard. Betaling vil først blive trukket på køberens konto, når varen afsendes.
Fabelab forebeholder sig rettighederne til at annullere en ordre, hvis der er fejl i prisangivelse, lagerbeholdning eller fejl i systemet, såfremt pengene ikke er blevet trukket fra køberens konto.
Alle beløb bliver trukket i DKK. Danske kroner og er incl. moms.
Fabelab bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse informationer.
LEVERING
Fabelab tilstræber sig på at levere inden for 3-5 arbejdsdage i Danmark og inden for 5-7 arbejdsdage til alle andre lande (undtagen Australien, Canada, Kina, Hong Kong, Indien, Israel, Japan og USA), som kan tage op til 14 arbejdsdage). Vi pakker og sender ordrer på tirsdage og fredage.
Skriv til os, hvis der ikke tilbydes forsendelsesmuligheder for dit bopælsland: shop-fabelab@luxkids.dk
Fabelab er ikke ansvarlig for tabte eller beskadigede pakker.
Levering og forsendelse i Danmark
- Levering med Post Danmark:
Afhængigt af størrelsen af ordren, sender vi ordren som et "brev" med et frimærke til din adresse eller som en pakke med sporingsnummer. Leveringsomkostninger er i overensstemmelse med størrelsen og vægten af ordren. Desværre kan vi ikke tilbyde gratis forsendelse til returnerede leverancer, som ikke er blevet afhentet. I så fald skal du overføre portobeløbet til vores bankkonto, inden vi sender din ordre igen.
RETURNERING
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.
Returneringsomkostninger skal du selv afholde.
Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.
Varerne skal være i samme stand som ved modtagelse og i originalemballage.
Skriv altid først til shop-fabelab@luxkids.dk, hvis du ønsker du at returnere en vare.
Du kan enten vælge at bytte varen eller få dine penge refunderet til din konto. Du skal dække omkostningerne ved returforsendelsen. Bevar venligst postkvitteringen, der dokumenterer, at du har returneret varerne. Vi kan ikke kompensere for varer tabt under forsendelsen.
REKLAMATIONER
Tjek venligst dine varer så snart du modtager dem. Hvis du har modtaget en defekt vare, skal du gøre krav inden for 14 dage efter modtagelsen af varen. Hvis din bestilling er defekt, vil vi tilbyde at returnere, bytte eller reparere produktet på vores regning. Som forbruger har du 2 års garanti, hvilket betyder at du enten kan få dit produkt repareret, erstattet eller pengene tilbage afhængigt af den specifikke situation. Garantien dækker ikke fejl eller skader, der opstår på grund af misbrug, manglende vedligeholdelse eller normalt slid.
PRIVATLIV
Vi forstår og respekterer vigtigheden af privatlivets fred på internettet. Dine oplysninger vil ikke blive delt med tredjeparter, undtagen hvad der er nødvendigt for at behandle en transaktion. Vi vil ikke dele dit navn, adresse, e-mail-adresse, kreditkort eller personlige oplysninger med tredjepart uden din udtrykkelige tilladelse.